12 Mart 2015 Perşembe

Keşke Benim Olsa (Trendyolda beğendiklerim)

Gönderen Unknown zaman: 05:17


Kek kalıplarına özel bir ilgim olduğu doğrudur böyle değişik kek kalıpları görünce istiyorum:)




Bu kavanozu ilk English Home da görmüştüm sonra çok moda oldu her yerde var trendyol da 14 liraya satılmış oldukça uygun ama yetişemedim:(



Böyle pratik şeylere bayılıyorum çünkü benim için düzen önemli




Eğlenceli ve güzel bu da benim olsun



Kuş çok tatlı sade kahve bardaklarımın yanında, lokumluk olur ki bundan


Bu tabak çok tatlıymış.Buda burda kalsın




Kullanışlı olcağını düşündüğüm bir ürün










Kase çok tatlı



Cam tencerelere bayılıyorum mutlaka almalıyım.Zaman zaman a101 yada bim marketlere geliyor bir daha geldiğinde kaçırmaya niyetim yok




Kirli kaşıklar için çok güzel duruyor




Bunlardan alıp reçellik yapmayı düşünüyoroum nasıl olur sizce


Müstakbel kocamla çorba içmek için ideal kaplar.





Renkli fincan takımlarına bayılıyorum









Orjinal baş ucu sürahisi arıyorum  en iyisini bulana kadar buda burada dursun fikir amaçlı



Porselen kapaklı kavonazlar çok tatlı duruyor



Sunumlarda çok güzel duruyor bunlardan istiyorum






Kullanırmıyım  bilemediğim ama istediğim birşey:)



Baharat takımıma karar vermedim henüz.Böyle göz önünde duracak birşeymi olsun acaba




Bundan mutlaka alıcam ki






Bunlar kullanışlımı acaba




Müstakbel kocacım meyve suyunu çok seviyorsa böyle birsey gerekli bence




İstiyorum istiyorum istiyorum





Bunlarda mutlaka alınacaklar arasında






Bu değirmen kum saati gibi oldukça hoş




Cam kaşıkla çok güzel duruyor nar da bereketi simgelediğine göre istemek için nedenim olur

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Lütfen Bloguma Katılın

 

Bu Bir Evlilik Hikayesi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review