30 Mart 2015 Pazartesi

Kahvaltı Takımım

Gönderen Unknown zaman: 09:48


Kahvaltı takımımı misafir yemek yemek takımımı almaya gittiğimde bir anda karar vererek almıştım.Daha doğrusu Metro City Bernardo satış elemanının ufak bir oyunuyla almaya karar verdim. Daha önce ki postlarda da yazmıştım, satış elemanı kahvaltı takımını da şimdi alırsanız cezve takımını hediye vereceğim dedi. Annemle bende alalım ozaman dedik. Ama aylar sonra farkettim ki cezvenin parasınıda bizde ödetmiş. Ceyizimin ilk alışverişinde başıma gelen talihsizlikten sonra daha uyanık davranıyorum o elemana da hakkımı helal etmiyorum.






İlk baktığımda pembe modellere içim gitti çok beğendim ama Bernardo daki modellerde bir türlü içime sinen pembeli bir model bulamadım. Görür görmez aklıma yer eden bu 'Vintage Blue Kahvaltı' takımı oldu. Okadar Çok beğendim ki kahvaltı takımı olarak seçmesem bile, günlük yemek takımı olarak bu modeli seçmeyi düşündüm.




Sonuç olarak bu modeli seçtim. Çok asil ve şık durduğunu düşünüyorum. Nişanlımda bayıldı bu modele. Aklım pembelerde kalmadımı kaldı tabiki. Pembeli bir modelide çay seti olarak almayı düşünüyorum.





Kahvaltı setim yukarıda yazılan arçalardan oluşuyor. Ekstra olarakta  bir indirimde denk geldiğim kapaklı kahvaltı takımını aldım.




Bu modelin çaydanlığıda bulunuyor ama almayı düşünmüyorum. Belki bu modele uygun çatal-bıçak takımı alırım. İçime sinen bir modeli bulabilirsem.



Hepsi paketlenip kaldırıldığı için fotograflar bana ait değil malesef . İlerde Allah nasip ederse kendi kahvaltı soframı sizlerle paylaşmak çok isterim. Şimdilik bu güzel fotograflara bakalım :)




Sizce nasıl dediğim kadar güzel bir takım mı ?






0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Lütfen Bloguma Katılın

 

Bu Bir Evlilik Hikayesi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review