24 Mart 2015 Salı

Çeyizimin Silikon Mutfak Malzemeleri

Gönderen Unknown zaman: 04:39



Silikon malzemelerin sağlığa zararlı olmadığı iddaa edilsede, mutfak malzelerinde kullanımı yeni olduğu için ,uzun süre kullanımda insan sağlığında ki etkileri henüz bilinmiyor. 

Bende hiç araştırma yapmadan çeyizime aldığım silikon mutfak malzemlerimi size göstermek istiyorum. Aldığım kek kalıplarını deneme fırsatım oldu ve memnun kaldım . Ama çeyizime daha fazla silikon malzeme almayı düşünmüyorum.Tabi rengi şekli beni cezbeden bişey görürsem bu fikrimi unutabilirim:)






Tefalden aldım kekin şekli oldukça güzel oluyor.







Bu tekli kek kalıplarını da Tantitonti'den almıştım



Çeyizimin ilk spatulası pembe  pembe çok güzel.Markası Tantitonti




Bu Takımı Esse' den 20 liraya almıştım hem fiyatı çok uygun hemde tezgaha değmediğini görünce pek düşünmeden hemen aldım. Ama eve gelince özellikle fırçanın pek kullanışlı olmayacağını düşündüm, çünkü sapları çok kaba. Değiştirmeyi düşünmedim kaldı benimle .İlerde çeyizimin gereksizleri kısmınada yer alırmı buna kullanmaya başladıktan sonra karar vericem.




İşte benim çeyizimin silikon mutfak malzemeleri şimdilik bu kadar .

Sizde sizin silikon mutfak malzemelerin paylaşmak isterseniz instagramdaki
 #çeyiziminsilikonları  etiketiyle başlattığım oyuna katılabilirsiniz.





0 yorum:

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Lütfen Bloguma Katılın

 

Bu Bir Evlilik Hikayesi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review