2 Mart 2015 Pazartesi

Evlilik Günlüğüm ve Çeyiz Listem

Gönderen Unknown zaman: 09:00


Sevgili ceyizcanlar sizlerle daha önceki postlarım da çeyiz listelerimi  paylaşmıştım. Bu postumda da çeyiz listemi nasıl tuttuğumu göstermek istiyorum.


Öncelikle daha önceki çeyiz listeme ek olarak boş bir liste paylaşmak istiyorum aldığınız ekstra çeyizlerinizi yazmanız için.










Daha sonrada kendinize bir defter almanızı öneririm buraya çeyiz haricinde düğünle ilgili aklınıza gelen herşeyi yazmanızı öneriyorum. Yani evlilik günlüğü tutun. Ben yazmayı sevdiğim için iki tane defter edindim. Pembe olan her zaman yanımda aklıma gelen yada gördüğüm bazende duyduğum şeyleri kaydetmek için. Sarı olan daha düzenli aldıklarımı ve kesinleşen şeyleri yazdığım defterim.






Mesela dinlediğim bir müziğin ilk dans şarkısı olabileceğini düşündüğüm an hemen defterime yazıyorum. Böyle şeyleri son dakika telaşları arasına sıkıştırınca insanın aklına hiç gelmeye biliyor.
Ayrıca ilk dans şarkısının yanında giriş müziğine,pasta müziğine ve slayt hazırlayacaksanız slayt müziğine de ihtiyacınız olacak. Düğüne kadar bu detayları halletmemizde fayda var kızlar


Yada gittiğim düğünlerde hoşuma giden birşeyler gördüğümde onları da defterime kaydediyorum.
Daha sonra kendi düğünümde uygulamak istersem aklımdan uçup gitmemiş olacak bu sayede.



Aşağıda gördüğünüz sarı defterimin içinden örnek fotoğraflar. Her sayfaya ayrı başlık açarak neler aldığımı yazdım.Mesela tabaklar sayfasına tabak olarak neler aldığımı yazdım. Neden aldığımı yazdım.Ayrıca fiyatta yazılabilir bütçenizin hesabını tutmak adına.




Aşağıda pembe defterimin içinden örnekleri görebilirsiniz. Düğünümle ilgili detaylarım yazılı. İlk sayfaya tabiki de düğün tarihi yazdım:)



ceyizcanlar umarım faydalı olabilmişimdir. 
Aşkla kalın




3 yorum:

Yağmur & Serhat dedi ki...

İnsanın gözünde pek bir büyüyor ya seneye bende bu zamanlar galiba bu hazırlıklar içinde olacağım :(
Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

Unknown dedi ki...

Gözünüzde büyütmeyin oldukça eğlenceli bir iş çeyiz düzenlemek. Takibiniz için teşekkür ederim bende sizi takibe aldım...

Unknown dedi ki...

Merhaba özel tasarım kart ve davetiyeler öneririm www.bastirbi.com

Yorum Gönder

Yorum Yapmak İçin Lütfen Bloguma Katılın

 

Bu Bir Evlilik Hikayesi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review