28 Eylül 2015 Pazartesi

Banyo Dekorasyonu

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 10:24 0 yorum Bu yayına verilen bağlantılar



21 Eylül 2015 Pazartesi

Yatak Odası Dekorasyonu

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 00:36 0 yorum Bu yayına verilen bağlantılar


17 Eylül 2015 Perşembe

Gelinliğimi Seçtim

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 04:59 2 yorum Bu yayına verilen bağlantılar
Sizi bilmem ama ben gelinliğimi çok zor seçtim.  Kime sorsam ilk denediğim gelinği aldım diyor. Cidden imrendim onlara. Okadar çok gelinlik denedim ki artık bi ara gelinlikler benim için çok sıradan olmaya başladı.




2 Eylül 2015 Çarşamba

Nikah İşlemleri

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 04:13 0 yorum Bu yayına verilen bağlantılar
Merhaba sevgili ceyizcanlar bugün size nikah için nasıl gün alınır ondan bahsetmek istiyorum...


28 Temmuz 2015 Salı

D.I.Y Parmak İzi Hatırası

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 23:14 0 yorum Bu yayına verilen bağlantılar
 Merhaba çeyizcanlar yeni bir fikirle karşınızdayım 
son dönemlerde oldukça popüler olan parmak izi hatıralarından bahsetmek istiyorum .


23 Temmuz 2015 Perşembe

Gelinlik Sorunsalı?

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 01:12 1 yorum
                                   

Kafamda deli sorular gelinliğimi nasıl seçeceğim arkadaş yaaa çok büyük stresteyim




21 Temmuz 2015 Salı

Evlenmeye karar verdik ya sonra? (Düğün Salonu Gerçekleri)

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 07:13 2 yorum Bu yayına verilen bağlantılar



Hayatınızın aşkını buldunuz.Evlenme teklifini aldınız.Ailelerin tanışması,söz nişan hepsi oldu bitti.
Sıra geldi evliliğe.
İşte tüm sıkıntılar sitresler şimdi başlıyor.
Hele birde  aileden yakın zamanda evlenen yoksa  neyi nasıl yapmak konusunda tamamen acemi oluyorsunuz malesef.

Ama sakin olun ben buradayım tüm detaylarıyla size yapmanız gerekenleri anlatmak için varım:)



4 Haziran 2015 Perşembe

Keşke Benim Olsa (Refika'nın Mutfağından Beğendiklerim)

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 05:14 1 yorum

Refikayı yemek programlarından bilenler bilir.Çok tatlı bir kadın ve oldukça marifetli.


Refika'nın el emeği göz nuru ürünleri satan bir bir alışveriş sitesi olduğunu yeni farkettim .
Refikadan adı altında geçen sitede baharatlardan emayelere,merdanelerden kavanozlara kadar güzel seçilmiş ürünler var.


Sitesindeki ürünlere bayıldım. Özellikle nolsaljik ürünleri sevenler emaye kaplara mutlaka göz atmaları gerekli.

Aşağıda kendi 'Keşke Benim Olsa' kategorimi oluşturdum...
Bakalım sizler nasıl bulacaksınız...



27 Mayıs 2015 Çarşamba

Kıl Tüy Meseleleri

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 04:21 2 yorum



Biz kadınların en büyük sıkıntılarından  birisi bence kıl tüy sorunu. Hiç bitmeyecek acılı bir süreç gibi gözükse de günümüzde lazer teknolojisiyle çok azaltılabiliyor.Tamamen bitip bitmediği konusunda emin olamıyorum.

Şimdilik ağda,jilet vb gibi şeylerle bir şekilde idare ediyor olsam da evlendikten sonra nasıl başa çıkarım bilemediğim için lazer epilasyona başlamaya karar verdim .


Hemen araştırmaya başladım öncelikle sağlıklı bi yöntem olup olmadığını araştırdım...


14 Mayıs 2015 Perşembe

D.I.Y El Emeği Göz Nuru Etamin Şömentablam

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 06:05 0 yorum


Tam tamına 1.5 aydır bunla uğraştığım doğrudur. Okadar severek işledimki, Zaten örneği ilk gördüğüm anda bayılmıştım.İyiki yapmışım diyorum kendi kendime. 
İşsizliğin verdiği bol vakti böyle değerlendirdim.Bu şömentabla benim için işsizlik hatırası olduğu doğrudur.

12 Mayıs 2015 Salı

English Home ' dan çeyizime

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 03:42 0 yorum




11 Mayıs 2015 Pazartesi

Çeyiz Alışverişi Nereden Yapılır_English Home_

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 02:40 0 yorum



English Home; klasik İngiliz tarzı ve country tarzını kendine has romantik bir üslupla  birleştirerek bizlere yatak odasından banyolarımıza,salonlarımızdan mutfaklarımıza kadar dekorasyon ve ev tekstili konusunda çeyizimiz için geniş bir yelpaze sunuyor.

4 Mayıs 2015 Pazartesi

İkeadan Çeyizime

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 07:25 2 yorum



merhaba sevgili ceyizciler.
Sizlere ikeadan çeyizime aldıklarımı göstermek istiyorum.
İkea 10. yılı ve bunu çeşitli indirimlerle kutluyor. Bende geçtiğimiz pazar günü anneciğimi aldım sabah 10da Bayrampaşa İkeanın kapısına dayandım. Dayandım diyorum çünkü daha açılmadan oradaydık 5 dakika kapıda açılmasını bekledik.

Çeyiz Alışverişi Nereden yapılır_İkea_

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 07:25 0 yorum


Çeyiz yapmaya başladıysanız,mobilya bakıyorsanız,mutfak bakıyorsanız,halı bakıyorsanız,perde bakıyorsanız,canlı çiçek bakıyorsanız tüm bunları bir arada bulabileceğiniz bir nokta İkea.


Evet İkeada aradığınız herşeyi bulabilirsiniz. Ve herşey o kadar güzel tasarımlara sahip ki İkea'dan çıktığınızda bu güzellikler sizi çok etkileyecek.



30 Nisan 2015 Perşembe

Keşke Benim Olsa (Zara Home da Beğendiklerim)

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 03:30 0 yorum


Merhaba bir süredir ortalıklarda yoktum .Ales sınavına çalışıyorum. Ama dayanamadım Zara Home dan ' Keşke Benim Olsa ' köşeme beğendiklerimi seçtim.

Şimdi sıra indirimi beklemekte. Malum biraz pahalı:(


İlk olarak limonlu seriyle başlayalım gezimize . 
Bilenler bilir sarı renge ayrı bir tutkum var.






21 Nisan 2015 Salı

Çeyiz Alışverişi Nereden yapılır_Şarkhan_

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 12:27 0 yorum




Ceyiz alışverişinin önemli alışveriş  noktalarından  biriside Eminönün de bulunun Şark Han.




16 Nisan 2015 Perşembe

Marketten Çeyizime_2_

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 04:06 0 yorum



Marketten çeyizime gelenler burada hadi gelin birlikte bakalım....






Minik tenceremi geçen hafta annem carrefour marketten almıştı. Şekli çok tatlı bence.





Tartım A101 






bu koku keselerimin görüntüsü yeter:) A101


10 Nisan 2015 Cuma

Keşke Benim Olsa (Pomstore' de Beğendiklerim)

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 04:54 0 yorum



İnsan çeyiz düzerken işşizse pek çok şeye keşke benim olsa deyip uzaktan bakmakla yetiniyor. Sağolsun anneciğim çoğu isteğimi karşılasa da  yinede yetmiyor.Gönül pek çok şey istiyor. 

Bende her hafta 'keşke benim olsa' köşesi yaparak en azından beğendiğim ürünleri bir araya toplayarak gözümü doyuruyorum.

Bu hafta  Pomstore ' den beğendiklerim bloğuma konuk oldu....









7 Nisan 2015 Salı

Marketten Çeyizime_1_

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 02:40 0 yorum

Bu saklama kaplarını Bim'den aldım.


Selfie çubuğum A101' den birtanesi bana birtanesi arkadaşıma bir taneside nişanlıma



Kek kalıbım Şok Marketten oldukça uygun fiyata almıştım. 16.99 lira gibi fiyatı vardı. Umarım memnun kalırım



Bu mutfak havluları Şok marketten .Alıp almama konusunda kararsız kalmıştım.Bir kaç kere gittiğimde hala beni beklediğini görünce çeyize eklendiler.


6 Nisan 2015 Pazartesi

Çeyize alışverişi nereden yapılır -Marketlerden-

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 09:31 0 yorum

Kızlar çeyiz alışverişi nerelerden yapılır onları yazmaya karar verdim ilk olarak marketleri ele almak istedim.

Özellikle A.101 Bim ve zaman zaman Şok marketlere haftalık olarak çok güzel uygun fiyata farklı  ürünler geliyor. Önerim haftalık olarak broşürleri önceden inceleyip beğendiğiniz ürün olursa, sabah ekenden marketin kapılarına dayanmanızı tavsiye ederim.Genelde ürünler sınırlı sayıda ve az geldiği için çabuk tükeniyor

3 Nisan 2015 Cuma

Keşke Benim Olsa (Hipicon ' dan seçtiklerim)

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 02:53 0 yorum










Hipicon sitesindeki ev kategorisiyle bu aralar aşk yaşadığım doğrudur. Her biri farklı tasarımcıya ait olan ürünler Hipicon sayesinde bir çatı altında toplanmış. 

 'Keşke Benim Olsa' köşesine hipicondan seçtiklerim çok yakıştı. Kim bilir evime nasıl güzel  yakışır:)
Sizcede tasarımlar çok güzel değilmi?




30 Mart 2015 Pazartesi

Kahvaltı Takımım

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 09:48 0 yorum


Kahvaltı takımımı misafir yemek yemek takımımı almaya gittiğimde bir anda karar vererek almıştım.Daha doğrusu Metro City Bernardo satış elemanının ufak bir oyunuyla almaya karar verdim. Daha önce ki postlarda da yazmıştım, satış elemanı kahvaltı takımını da şimdi alırsanız cezve takımını hediye vereceğim dedi. Annemle bende alalım ozaman dedik. Ama aylar sonra farkettim ki cezvenin parasınıda bizde ödetmiş. Ceyizimin ilk alışverişinde başıma gelen talihsizlikten sonra daha uyanık davranıyorum o elemana da hakkımı helal etmiyorum.

25 Mart 2015 Çarşamba

Keşke Benim Olsa (Narin Metalde Beğendiklerim)

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 04:01 0 yorum




Bu hafta ' Keşke Benim Olsa ' köşesinde Narin Metal de beğendiklerime yer verdim.





Böyle neşeli çay kaşıklarımız olsa fenamı olur


24 Mart 2015 Salı

Çeyizimin Silikon Mutfak Malzemeleri

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 04:39 0 yorum



Silikon malzemelerin sağlığa zararlı olmadığı iddaa edilsede, mutfak malzelerinde kullanımı yeni olduğu için ,uzun süre kullanımda insan sağlığında ki etkileri henüz bilinmiyor. 

Bende hiç araştırma yapmadan çeyizime aldığım silikon mutfak malzemlerimi size göstermek istiyorum. Aldığım kek kalıplarını deneme fırsatım oldu ve memnun kaldım . Ama çeyizime daha fazla silikon malzeme almayı düşünmüyorum.Tabi rengi şekli beni cezbeden bişey görürsem bu fikrimi unutabilirim:)






Tefalden aldım kekin şekli oldukça güzel oluyor.


23 Mart 2015 Pazartesi

Silikon Mutfak Eşyaları Zararlı mı?

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 10:21 0 yorum



Kek kalıpları haricinde, yumurta fırçası, maşa, kaşık, spatula şeklinde de karşımıza çıkan silikon; günümüzde oldukça popüler bir mutfak eşyası malzemesi oldu.Üstelik oldukça renkli ve değişik şekilleriyle bizi baştan çıkararak çeyizlerimizin gözdesi haline geldi.


Silikon kapların bu kadar çok  tercih nedeni olmasının sebebi?



17 Mart 2015 Salı

Keşke Benim olsa (Oleg Cassini 'de Beğendiklerim)

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 07:51 2 yorum

Bu hafta ''keşke benim olsa'' köşesinde Oleg Cassini sitesinde yer alan, aksesuar bölümünde ev ve yaşam kategorisi altındaki ürünleri inceledim. Özellikle retro ürünlere bayıldım,ne ciciler seçtim ne ciciler ve diyorum ki: keşke benim olsalar !




En favori ürünüm bu mutlaka istiyorum bunu



16 Mart 2015 Pazartesi

D.I.Y Hipnotik Aşk Robotlu Saat

Gönderen evlilik hikayesi zaman: 06:44 0 yorum








 

Bu Bir Evlilik Hikayesi Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review